جایگزین گوگل‌ آنالیتیکس
جایگزین گوگل‌ آنالیتیکس

گوگل، سرویس‌های کوچک و بزرگ زیادی برای تحلیل و آنالیز وب سایت‌ها دارد که معروف‌ترین آنها گوگل آنالیتیکس است. در دنیای وب، آنالیز کاربران سایت می‌تواند برگ برنده‌ی شرکت‌های مختلف، خبرگزاری‌ها، فروشگاه‌های اینترنتی، پرتال‌های مختلف و … باشد. ولی دلایل زیادی وجود دارد که وب مسترها و مدیران، دنبال جایگزین گوگل‌ آنالیتیکس باشند. یکی از دغدغه‌های هر شرکت و سازمانی تحلیل و آنالیز کاربران، بازدیدکنندگان و مشتریان وب سایتش است.

یکی از ابزارهای آنالیز و تحلیل سایت، گوگل آنالیتیکس است که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و در شرایط تحریمی که کشورمان با آن مواجه است، هر لحظه امکان قطع این سرویس و سرقت اطلاعات حیاتی و مهم سایت‌ها وجود دارد. مدیران سایت‌ها به دنبال ابزاری مناسب، قوی و دقیق هستند تا به عنوان جایگزین گوگل‌ آنالیتیکس از آن استفاده کنند. از این رو شرکت مهندسی دمسان رایانه محصولی بی‌نظیر، با امنیت بالا و قابل رقابت را تولید و با نام تجاری دانالیکا عرضه نموده است که می‌‌توان از آن به عنوان بهترین جایگزین گوگل‌ آنالیتیکس استفاده کرد.

دانالیکا محصولی بومی و ایرانی است که با برخورداری از آخرین الگوریتم‌های تحلیل و آنالیز سایت به راحتی می‌تواند با سیستم‌هایی نظیر گوگل آنالیتیکس ، الکسا و … رقابت کند. ابزار قدرتمند دانالیکا علاوه بر داشتن تمامی ویژگی‌های گوگل آنالیتیکس، قابلیت‌های منحصر به فردی دارد که آن را به بهترین جایگزین گوگل آنالیتیکس و رقیب جدی آن تبدیل کرده است.

در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم دانالیکا و مزایای آن نسبت به گوگل‌ آنالیتیکس، اشاره می‌شود.

۱-ارائه گزارشات بدون نمونه‌برداری: گوگل، آنالیز خود را با نمونه‌ برداری از داده‌ ها (بر اساس الگوهایی از پیش تعریف شده) انجام می‌دهد. به همین دلیل جمع‌ آوری اطلاعات بازدید‌کنندگان وب‌ سایت به میزان مشخصی محدود می‌شود. در یک بازه زمانی مشخص، در نسخه رایگان گوگل‌آنالیتیکس ۵۰۰ هزار نشست (session) و در نسخه ۳۶۰ گوگل، ۱۰۰ میلیون نشست (session) مورد تحلیل قرار می‌گیرد. ولی محصول قدرتمند دانالیکا محدودیتی برای نگهداری و پردازش داده‌ها ندارد و هر تعداد نشستی که کاربران داشته باشند، مورد تحلیل قرار می‌گیرد. از این رو می‌توان با اطمینان از آن به عنوان جایگزین گوگل آنالیتیکس استفاده کرد.

۲-مالکیت کامل داده‌ ها و اطلاعات: در نسخه On-Premises دانالیکا، داده‌های جمع‌ آوری شده از بازدیدکنندگان به طور کامل در اختیار مالک کسب‌ و‌ کار و مدیران سایت است، این در حالیست که در گوگل‌ آنالیتیکس داده‌ها و اطلاعات بازدیدکنندگان، در اختیار گوگل است و هیچ وقت به صاحبان سایت‌ها ارائه نمی‌شود و همواره خطر تحلیل رفتارکاربران توسط رقبا وجود دارد.

۳-واسط کاربری فارسی و ساده: از آنجایی که واسط کاربری دانالیکا کاملاً فارسی طراحی شده است، استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد. مدیران و صاحبان سایت‌ها بدون داشتن دانش فنی خاصی می‌توانند به راحتی از دانالیکا استفاده و با سفارشی‌سازی داشبورد آن سرعت عمل خود را در به دست آوردن اطلاعات و آنالیز سایت خود بالا ببرند و به راحتی از گزارشات آن استفاده نمایند.

۴-پشتیبانی از تقویم هجری شمسی: دانالیکا بازه زمانی کلیه گزارشات را با تاریخ هجری شمسی نمایش می‌دهد. لذا کاربران می‌توانند آمار بازدید سایت خود را در مناسبت‌های ملی و مذهبی به خوبی رصد و آنالیز نمایند. در حالیکه در گوگل‌ آنالیتیکس تاریخ‌ها میلادی و تطابق آن با مناسبت‌های شمسی دشوار می‌باشد. این ویژگی دانالیکا مدیران وب سایت‌ها را قادر می‌سازد تحلیل درست و دقیقی نسبت به رفتار کاربران و بازدیدکنندگان سایتشان داشته باشند.

۵-خدمات پشتیبانی: با توجه به افزایش تحریم‌‌های بین‌المللی علیه جمهوری‌ اسلامی‌ ایران، علاوه بر آنکه استفاده از گوگل‌آنالیتیکس برای سایت‌های ایرانی از دسترس خارج شده است، امکان ارائه خدمات پشتیبانی برای استفاده‌کنندگان از گوگل‌ آنالیتکس میسر نیست، در حالیکه دانالیکا خدمات پشتیبانی و مشاوره‌ای شرکت دمسان رایانه را ارائه می‌نماید.

۶-قیمت مناسب: دانالیکا پکیج‌های متنوع قیمتی بر‌اساس تعداد بازدید‌های ماهیانه ارائه می‌نماید. هر کسب‌و‌کار متناسب با بودجه خود می‌توانند از پکیج‌های مختلف این محصول بهره ببرد. در حالی که نسخه‌ی کامل گوگل آنالیتیکس (با نام ۳۶۰) بسیار گران بوده و با امکاناتی کمتر از دانالیکا، ۱۵۰۰۰۰ دلار قیمت دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت محصول شگفت انگیز دانالیکا با شماره‌ی ۸۸۱۰۲۶۷۰ (۰۲۱) ، ۴۲۶۲۱ (۰۲۱) تماس و یا به آدرس http://www.danalica.com/trial.html مراجعه فرمایید.


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید