×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۴ فروردین - ۱۳۹۹  
false
true
درآمد تبلیغاتی اینستاگرام در یک سال: ۲۰ میلیارد دلار

درآمدهای تبلیغاتی اینستاگرام از یوتیوب بیشتر شد.

به گزارش صدانیوز به نقل از عصر ایران، یوتیوب در مالکیت شرکت گوگل و اینستاگرام در مالکیت فیس بوک است.

منابع آگاه به خبرگزاری بلومبرگ گفته اند که درآمد تبلیغاتی شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال ۲۰۱۹ میلادی، ۲۰ میلیارد دلار بوده است.

این، بیشتر ازدرآمد اعلام شده یوتیوب از تبلیغات در سال گذشته یعنی ۱۵٫۱ میلیارد دلار است.

درآمد تبلیغاتی اینستاگرام از یوتیوپ جلو زد

گوگل اعلام کرده است که یوتیوب در سال گذشته میلادی (۲۰۱۹) توانست بیش از  ۱۵ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشته باشد که این رقم ۱۰ درصد از درامدهای گوگل را تشکیل می دهد.

یوتیوب به افرادی که در این وب سایت، فیلم به اشتراک می گذارند پول می دهد اما اینستاگرام چنین کاری نمی کند.

انتشار رقم درآمدهای تبلیغاتی اینستاگرام و یوتیوب بخشی از رقابت و رویارویی فیس بوک و گوگل به عنوان دو غول فناوری جهان است. هر دو آمریکایی هستند.

فیس بوک از واکنش به این خبر بلومبرگ درباره مبلغ درآمدهای تبلغاتی یوتیوب خودداری کرد.

اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر دارد.

فیس بوک در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را به قیمت ۷۱۵ میلیون دلار خرید. در آن مقطع اینستاگرام راهی برای دریافت تبلیغات و درآمدزایی نداشت.

یوتیوب، سایت اشتراک گذاری فیلم، در سال ۲۰۰۵ (۱۴ ساله قبل) تاسیس شد. این سایت اینترنتی هم اکنون براساس رتبه بندی الکسا، دومین سایت پرمخاطب جهان است.

اینستاگرام هم در سال ۲۰۱۰ متولد شد و شبکه ای برای اشتراک گذاری عکس و فیلم است.

یوتیوب در ایران فیلتر است اما بسیاری از ایرانی ها به وسیله فیلترشکن از آن استفاده می کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true